Veelgestelde vragen
Wij hebben een Basisovereenkomst maar voldoen gedurende het contractjaar aan de eisen voor de Topovereenkomst, hoe kunnen wij onze overeenkomst wijzigen?
Wij gaan een kraamzorgpraktijk overnemen/starten, wat moeten wij nu doen om gecontracteerd te blijven/overeenkomst aan te vragen?
Welke tarieven worden er gehanteerd?
Het postcodegebied van onze praktijk is veranderd. Hoe kunnen wij dit doorgeven zodat onze praktijk goed wordt getoond op de Zorgvinder?
Mag ik uitgestelde/aanvullende kraamzorg leveren?
Antwoord niet gevonden?
Heeft u geen antwoord gevonden bij de veelgestelde vragen? Wellicht kunt u uw antwoord vinden bij de algemene vragen. Of stel uw vraag via het contactformulier.
U kunt ons bereiken
Heeft u een vraag over een declaratie, machtiging, uw overeenkomst of het zorginkoopbeleid? Dan kunt u terecht op onze contactpagina.